Home

ADVENTURE

CANADIAN GOOSE

NOTHING

IS MORE IMPORTANT THAN YOUR FAMILY!

SIAME CONSCTEUR

DSUCIMG SIAET PHARETRA

 

Lorem ipsum dolor siame consecteur adipiscing sitamet pharetra nucon in scelrisue ligula crasvel injusto nulla vestibulum a sollicitudin an faucibus fermentum leonulla puruve ultricies wignissim anuncm comodos.

SCELRISUE LIGUWA CRASVEL IMUSTO NULLA

 

Lorem ipsum dolor siame consecteur adipiscing sitamet pharetra nucon in scelrisue ligula crasvel injusto nulla vestibulum a sollicitudin an faucibus fermentum leonulla puruve ultricies wignissim anuncm comodos.

CHOOSE ADVENTURE

CONSECTEUR IPSUM SIAME ADIPISCING SITAMET PHARETRA NUCON IN SCELRISUE CRASVEL INJUSTO NULLA VESTIBULUM

Siame consecteur adipiscing sitamet pharetra nucon scelrisue ligula crasvel injusto.

Siame consecteur adipiscing sitamet pharetra nucon scelrisue ligula crasvel injusto.

Siame consecteur adipiscing sitamet pharetra nucon scelrisue ligula crasvel injusto.

CANADIAN GOOSE FRAKKER

Se hvor som helst i vinter og chancerne er, at du kan finde nogen iført en Canada Goose dunjakke, parka eller vest. Den canadisk-baserede tøjforhandler har haft stor succes med at markedsføre sine puffy dunjakker som elite vinterbeklædning, da de er en af sæsonens mest populære mærker. Virksomhedens parkas, identificeret ved den runde, to-tommer patch på venstre ærme og den coyote pelsskårne hætte, engang opvarmet arktiske opdagelsesrejsende og canadiske Rangers, men i dag er det ofte set på berømtheder som Emma Stone. Mere for nylig, som North Face fleecejakker og L.L. Bean boan støvler, er de hvide goose nedfyldte jakker blevet populære blandt universitetsstuderende.

Hvad der sætter Canada Goose bortset fra andre yderbeklædningsfirmaer, er dets ublu priser - $ 745 for en damefrakke, $ 245 for en hat hos Bloomingdales. Priserne kan gå så højt som $ 1.700.

Men de stejle prislapper har ikke gjort forretninger lidt. Fortune Magazine rapporterer, at Canada Goose i det sidste årti har set indtægter eksplodere fra $ 5 millioner til mere end $ 200 millioner, hvor nogle eksperter forudser dette tal kunne stige til $ 300 millioner ved udgangen af dette år.

En del af Canada Goose's succes kan tilskrives at spille sin ydmyge grundlæggelse for fem årtier siden i et lille lager i Toronto (den ydre beklædning er stadig lavet i Canada). Og da private equity-firmaet Bain Capital erhvervede en majoritetsandel i selskabet i 2013 for en rygter på 250 millioner dollars, måtte den love at holde fremstillingen der.

Canada Goose er en markedsførers drøm, siger Susan Fournier, School of Management Questrom Professor i ledelse og fakultet direktør for MBA-programmet. Fournier opfandt et underfelt af markedsføring på brandrelationer og undersøger, hvordan virksomheder skaber værdi gennem deres branding.

BU I dag talte med Fournier om Canada Goose's ultrasuccessful brand og måder det har dannet forhold til sine kunder.

BU Today: Hvorfor er Canada Goose et populært mærke lige nu?

Fournier: Jeg har ikke deres marketingkampagne foran mig. Alt jeg ved er, at deres markedsføring kommer fra græsroder. De havde en stærk fortælling, og så begyndte det at blive hentet af bestemte grupper. Folk begyndte at tænke på hardcore canadiere, der styrker kulden, og så blev det en fad og derefter overgået fra en fad i et stærkt mærke. Jeg synes, det handler mest om det og holde priserne høje, ikke at være vanvittige med underlinier som f.eks. At lave lettere jakker. Beskytter også distributionen, så de ikke vises i en rabatbutik som TJ Maxx eller en stikkontakt. Det er det, at være klog nok til ikke at dræbe det.

Så du siger, at nogle mærker beskadiger, hvad de har ved at udvide for hurtigt?

Jeg tror det er tilfældet med mange ting. Burberry er kommet tilbage nu i popularitet, men de var i fare for et stykke tid, og det samme var tilfældet med Calvin Klein. De gjorde deres mærker for tilgængelige. Hvis du vil være eksklusiv, er tilgængelighed - både distribution og prissætning - det modsatte af det, så du er nødt til at afbalancere denne spænding meget omhyggeligt.

I en marketingkampagne har du de fire Ps: produkt, sted, pris og markedsføring. Prissætningen og distributionen er det vigtigste for et mærke som dette. Det vokser, alle vil have det, så det er svært at sige: "Nå, vi vil ikke gøre det tilgængeligt for alle," fordi du altid vil tjene aktionærer og få det største overskud.

Er prisen den største barriere for tilgængelighed?

Jeg synes også distribution. Barrierer for tilgængelighed ville også være: "Kan du få dine hænder på det?" Du skal arbejde lidt sværere for at finde den. Dette mærke har eksklusiv distribution det er ikke overalt. Det er to barrierer.

Der er mange hårde overtøj derude - L.L. Bean, North Face, Patagonia. Hvordan har disse mærker overbevist folk om, at vinterudstyret er moderigtigt og endda en luksusvare?

Det er også interessant. The North Face er vokset hundreder og hundreder af procent i løbet af de sidste par år, og de kan risikere at sprænge hele grebet op. Men folk er stadig i deres ultra nedfrakker, så de hænger stadig derinde. Men de er særegne ved den nære kant.

På et tidspunkt var mange af disse mærker kun fundet i små lokalsamfund, som L. L. Bean plejede at være for fiskere og vandrere, men da blev de udvidet. Jeg tror, det er første trin; du begynder at flytte den kategori ramme, du synes om dette som. Det er ikke hård kerne ekspedition slid, det handler om ydre mode. Overtøj er stadig yderbeklædning, men du behøver ikke at gå på en arktisk ekspedition længere.

Det første skridt er at overføre mærket til mode. Husk Swatch? Innovationen i Swatch var, at ure plejede at være om timekeeping, og så gjorde de det om mode. De fortalte kunder, at hvis de købte et swatch ur, var det faktisk som om de havde 10 ure på grund af de udskiftelige bands. Samme ting med briller. Du plejede at have et par, og nu har folk ofte flere med forskellige designs.

Så er det en del af en tendens, som folk er villige til at betale mere for Folk betaler mere for god kvalitet i almindelighed.

 

Se på iPhone som et godt eksempel. Hvem i deres rette sind vil bruge $ 800 på en telefon?

Men det gør vi godt nok som en økonomi, og det er blevet lidt lettere for mange mennesker. Hvad med baggrunden for virksomheder som Canada Goose? Er det vigtigt at danne en fortælling omkring et mærke for at være vellykket? I disse fortællinger har du lyst til at kende grundlæggeren som en person.

 

De er eventyrlystne. Det er det samme med Patagonia og L.L. Bean. Jeg synes det er en enorm faktor. Måske mere i nutidigt forbrug, endnu mere i de sidste 10 eller 20 år, er denne ide om en fortælling kritisk.

Der er så mange mærker derude, at hvis du ikke har en historie og et tegn i din historie, er du bagved. Ligesom i dine danske stile har du brug for en karakter og et plot til at lave en god historie.

At have en historie skelner dig og giver dit brand ægthed, hvilket er kritisk for mærker i dag.

 

Harley Davidson er et godt eksempel - de har denne grundlægger myte. Stifterne af Snapple var meget vigtige for at få Snapple væk fra jorden; de var vindueskiver.

Hvis du graver dybere i nogle af dine bedste mærker, har de alle disse mytologier. Og de har nogle legitimationsoplysninger, når det kommer til ægthed. Canada Goose gør ikke meget reklame;

Det er i stedet afhængig af produktplacering i film og mund-til-mund.

 

Hvad er så effektivt med den slags reklame? Det er lidt, hvad jeg kom tilbage til. Skønheden her er, at de ikke har en marketingkampagne med en hovedstad M, hvilket betyder traditionelle ting. I stedet laver de kulturelle branding. Kulturel branding betyder, at du vil have dit mærke naturligt at blive en del af kulturen - med andre ord at placere produkterne i publikum, hvor du vil have det at få traction.

 

Teknikken er du forsøger at få folk til at bruge produktet og tale om det med deres venner. Det er ikke i hænderne på marketing teamet; det er i forbrugernes hænder. Det er meget mere kraftfuldt og troværdigt, meget mere tilgængelig.

Du ønsker at blive en del af kulturen. Når du bliver en del af kulturen, så kan du komme ind i en film med en scene, hvor tegnene er i et koldt klima. Hollywood ønsker mærker, der er varme, fordi de formidler en masse mening, og det fortsætter.

Mennesker, der er mode bloggere vil have mærket, fordi det er noget, der fortsætter. Det har ægthed; det kommer ikke til at virke kommercielt, og det skubber ikke et produkt. Hvorfor har Canada Goose besluttet at målrette sig mod kollegiet? Jeg ved ikke svaret på det uden at se deres marketingplan.

Jeg kunne se unge voksne som et mål; Jeg ved ikke, om det bare er college. Men du regner med, at universitetsstuderende måske har råd til at få råd til disse ting, og at det er en god målgruppe, en der er hip. De er ikke målrettet mod yngre børn. En studerende lavede en parodipatch og hævede penge på Kickstarter til fremstilling af patcherne. Kan Canada Goose drage fordel af parodier sådan?

Det afhænger af parodien, men 80 procent af parodier er gode. Hvis de går til din hovedbesked og misbruger dig, er det nok ikke en god idé. For eksempel gjorde Matthew McConaughey en række Lincoln-bilspots, og folk lavede parodier, der ramte lidt for tæt på virkeligheden.

Men det var tilfældet med Snuggie. Disse tæpper blev solgt på infomercials, da parodi en af dem, og tonsvis af parodi reklamer blev hentet på YouTube, og det var da det mærke gik nuts.

 

Et mærke ønsker, at folk accepterer dem som en del af nutidens kulturelle stof. Alt mærke vil have dette produkt, som alle vil have, så udfordringen er at holde det køligt. Testen for Canada Goose kommer op, og lad os se om de kan køre denne bølge og ikke dræbe den .

Canada goose jakker har ry for at være de varmeste jakker du kan købe.

Facebook / Canada Goose

Overtøjsmarkør Canada Goose har fortroligt arkiveret til en dobbeltnoteret børsnotering i New York og Toronto, rapporterede Bloomberg onsdag.

Chancerne er, hvis du bor i en stor amerikansk by, der får sne om vinteren, har du set en Canada Goose jakke på et eller andet tidspunkt. Den røde, hvide og blå patch er umiskendelig.

Hvis du spørger ejerne af disse jakker - som typisk sælger mellem $ 600 og $ 950 - hvorfor de ejer en, svarer de simpelthen og faktisk: de er den varmeste jakke, du kan købe.

Faktisk er parker foretaget af firmaet blevet standardproblem for forskere ved Antarktis McMurdo Station, har holdt Iditarod racer Lance Mackey varm og endda hjulpet Laurie Skreslet til at blive den første canadiske til topmødet Mt. Everest.

Canada Goose jakken, der er lavet i Canada siden starten som Metro Sportswear i 1957 af iværksætteren Sam Tick, har tydeligvis de tekniske koteletter til at bakke op på kravene fra sin varme.

Så hvordan gjorde det overgangen til gaderne i New York City, hvor en luksus jakke lavet med ægte coyote pels og "Hutterite" gås ned ville blive set af de fleste mennesker som overkill?

canada goose 1

En jakke syet i en af Canada Goose's fire canadiske fabrikker. Virksomheden har nu over 1.000 ansatte.

Canada Goose

Svaret er simpelt: Hollywood cachet.

Canada Goose er den uofficielle parka for filmbesætninger, der arbejder i koldere miljøer, og er blevet brugt off-camera til alt fra "Game of Thrones" til "The Danish Girl".

Derefter lavede det kort hoppe på skærmen i 2004 filmene "The Day After Tomorrow" og "National Treasure." Berømtheder som David Beckham og Claire Danes blev så plottet af paparazzi iført de tunge frakker.

Selv om firmaet siger, at det ikke sponsorerer påtegninger, uddeler de gratis jakker på festivaler, som de sponsorerer, som Sundance eller Toronto International Film Festival, ifølge Cut.

Model Kate Upton havde endda en Canada Goose jakke på forsiden af 2013 Sports Illustrated badedragt problem.

Spectre photocall canada goose

Skuespiller Daniel Craig iført en Canada Goose frakke under et fotosamtale til 2015 James Bond film "Specter."

Getty / Jan Hetfleisch

Varemærket blev først på de europæiske markeder, hvor det faktum, at produktet blev fremstillet i Canada, syntes at være mere vigtigt, ifølge Entrepreneur magazine.

Det har siden været en grundpille af koldt vejr gear i byer omkring USA og verden. Salget er steget dramatisk og stiger fra 3 millioner dollars i 2001 til 200 millioner dollars i 2014, ifølge Entrepreneur. I 2016 stod Boston University over for en epidemi af tyverier af præmien ned.

Canada Goose blev for nylig tvunget til at åbne en større fabrik i Winnipeg, Canada og en anden i Scarborough, Canada, for at støtte produktionen. Canadas føderale regering har siden certificeret virksomheden som producerer 6% af alle cut-and-sy-fremstilling i hele landet.

Canada Goose

David Beckham brugte Canada Goose frakke mens han spiller fodbold i Antarktis.

Nigel Blenkharn / ALE

Et flertal køb af Bain Capital for 250 millioner dollar er 2013, der har givet anledning til virksomhedens hurtige vækst, som de forudsagde ville overstige 300 dollar inden udgangen af 2015. Bain har overladt virksomhedens marketingindsats, som aldrig havde eksisteret før, herunder en reklame serie kaldet "Out There" med filmskaberen Paul Haggis, der viser de sande historier om Canada Goose's mest ekstreme bærere, herunder Skreslet, den første canadiske at klatre Mt. Everest og Paddy Doyle, den første pilot til at lande et fly på en isstrøm.

FREE GUIDE

Siame consecteur adipiscing sitamet pharetra nucon scelrisue.

IMPORTANT TIPS

Siame consecteur adipiscing sitamet pharetra nucon scelrisue.

AREA MAPS

Siame consecteur adipiscing sitamet pharetra nucon scelrisue.

Hvis du har ventet udenfor i et område med et vinterklima, har du måske bemærket de uundgåelige røde armfløjter. Canada Goose er hurtigt blevet en af de bedste udbydere af ekstrem vejr-slid og med god grund. Dette mærke oprindeligt designet parker til forskere baseret på Antarktis, hvilket betyder, at disse parkas er den rigtige aftale. Men hvis du ikke bruger dine vintre i arktikken, er det ingen bekymringer. Canada Goose tilbyder en komplet serie af produkter, lige fra strømlinet for streetwear til robuste til mere tunge anvendelser.

Brandets succes har desværre gjort det til et mål for falskmøntnere. For at beskytte dig mod en potentiel fidus, skal du sørge for at købe fra en autoriseret forhandler som Nordstrom eller Moosejaw.

Sacha Baron Cohen, Jimmy Fallon og Emma Stone iført Canada Goose jakkerSacha Baron Cohen, Jimmy Fallon og Emma Stone iført Canada Goose jakker

Disse er de største online forhandlere af Canada Goose produkter.

1. Backcountry

2. Nordstrom

3. Moosejaw

4. Saks Fifth Avenue

5. Canada Goose (officiel hjemmeside)

Selvom ikke alle uautoriserede detailhandlere sælger forfalskede varer, er det god praksis at altid være forsigtig. Hvis du spekulerer på, om Canada Goose jakker nogensinde sælges, er svaret simpelthen ikke. Ligesom Louis Vuitton stoler mærket på at have aldrig været på salg.

Følg vores enkle 7-trins retningslinje nedenfor for at hjælpe dig med at bestemme ægtheden af din parka.

1. Kontroller emballagen.

Canada Goose parkaer og tilbehør fås afsendt i en hård hvid kasse, der bærer mærkeets logo i midten. Jakken inde skal foldes pænt og bevares i en klar plast.

2. Kontroller arktisk disk eller patch.

Den arktiske disk eller plaster er et af hovedtræk ved en Canada Goose frakke. Patchen, som viser mærkeets varemærkelogo, skal have rent broderi og den korrekte skrifttype. Maple-bladene og mærkenavnet skal være af samme størrelse og være jævnt fordelt. Knockoffs vil normalt have dårlig replikerede patches, med ujævn broderi og unøjagtige farver.

Velbroderet plaster på et autentisk coatWell-broderet plaster på en autentisk pels

Ujævnt broderi på falsk parkaUnder broderi på falsk parka

3. Kontrollér søm og sømme.

Et fortegnende tegn på forfalskede varer er et dårligt syningjob. Ægte frakker vil altid vise lige syninger, som normalt gøres af maskinen.

4. Kontrollér hologrammet.

Et andet vigtigt træk ved Canada Goose parka er hologrammet, som forfalskere vil finde svært at replikere. Holograms sikkerhedsmærket er en funktion, der blev implementeret i 2011 for at hjælpe med at bekæmpe forfalskning. Du finder den i alle Canada Goose jakker og tilbehør, der blev lavet efter 2011.

Hologram sikkerheds tag på autentisk parkaHologram sikkerheds tag på autentisk parka

Intet hologram og rodet tag på falsk produkt. Intet hologram og rodet tag på falsk produkt

5. Kontroller lynlås og anden hardware.

Canada Goose bruger kun YKK lynlås på dens overtøj. Bortset fra YKK lynlås mærke, inspicere kvaliteten af lynlås og anden hardware. Replicerede varer vil typisk have defekt hardware på grund af de billige materialer, der anvendes.

6. Kontroller pelskvaliteten.

Den pels ruffe - selvom kontroversielle - er en vigtig detalje for de fleste Canada Goose jakker. Real Canada Goose Parkas bruger høj kvalitet coyote pels langs hætten, mens kopier fra ukendte producenter vil bruge billigere alternativer som vaskebjørn pels, som er meget mere robust og scragglier end coyote pels.

Fuld og blød coyote ruff på autentisk parkaFuld og blød coyote ruff på autentisk parka

Mindre voluminøse vaskebjørn pels på falsk parkaLess voluminøse vaskebjørn pels på falsk parka

7. Bekræft stilarter og forhandler.

En af de bedste og mest effektive måder at undgå falske produkter på er ved at bevare dig selv med den rigtige viden. Før du klikker på købsknappen, skal du kontrollere, at hjemmesiden du køber hos, er en autoriseret forhandler af Canada Goose. Brandets hjemmeside har et URL-søgeværktøj, som du kan bruge til at bekræfte en forhandler. Derudover vil det også hjælpe dig med at gøre dig bekendt med de tilgængelige stilarter på hjemmesiden, før du bestiller.

 

 

Copyright @ All Rights Reserved